Monday, 28 March 2011

saje nak kongsi zaman dulu2

ni mak dengan bapak saya... tak ingatlah umur diorang bape mase kawin ni.....kawin atas pilihan keluarga ... alhamdulillah bahagia sampai bapak meninggal dunia...
atas dasar cinta selepas kahwin dapatlah abg saya yang pertama

Ruzaidi othman name dia
ni dia .... taraaaaaaaaaaaaa.. comel kannnn...umur dia 32... lum kawin lagi.. sakit hati belum terubat lagi,,, poyokan.. tak pelah janji rock

ni abang saya yang kedua
khuzairi othman name dia..
dia ni cute ckit... kate orang lah.. pada saya biasa je.. huhuuuuuu.... dengki lah tuuu... hahahaaaa.. 
dia dah kawin 2 anak... umur dia 31


seterusnya saya plak.. anak yang ketiga
malulah...
gh'auuuuuu.. heheheheeeee.. ganaskan,, sampai sekarang.. huhuuuu
nama saya zainu binti othman..umur 29.. 
saya cite lanjut pasal saya ckit lah ye..dilahirkan pada 25 mei 1982 dekat umah.. kate mak lah.. hakikatnya tak pasti... betullah tuuuu... 

akhir sekali adik saya yang ke empat.. habis dah... mak ikat terus bila dah dapat adik yang ke 4 ni....
nama dia zaiesha binti othman
ni dia.. sangat comellllll...
sekarang masih belaja.. kat UTM ambik sains marine.. pandai gilerrr.. takutkan samp[ai gilermm wakakakaka....umur dia 24 tahun...

nilah dia bila kami berkumpul mase kecik2 dulu,,,
one happy family at all
so wujudlah idi, aie, nano dan sha2

No comments:

Post a Comment